Natalia Draganik-Franke

Natalia Draganik Franke, tancerka i choreografka związana z Poznaniem. os 2002 roku. Szkołę baletową ukończyła w Łodzi, następnie studiowała fortepian na Akademii Muzycznej w Krakowie, gdzie ukończyła klasę prof. Ewy Bukojewskiej. Była stypendystką fundacji ProHelvetia (2003, Praga), Danceweb Scholarschip (2004, Wiedeń) oraz MobileAcademy (2007, Warszawa). Była prezesem stowarzyszenia „Towarzystwo Gimnastyczne”; tańczyła i tworzyła choreografię we wszystkich produkcjach tego poznańskiego kolektywu: Whatever you wish, Obcojęzyczność, Nic. Wystąpiła także w spektaklu Nigela Charnocka pt. Happy. W 2009 roku zrealizowała swój pierwszy spektakl solowy pt. Manifest. Natalia Draganik pracowała również jako choreografka w teatrach dramatycznych, m.in. z Piotrem Kruszczyńskim (Walizka, Teatr Polski w Poznaniu, 2009, ) Pawłem Szkotakiem (Eine kleine Nachtmusik, Teatr im. Horzycy w Toruniu, 2009), Monika Dobrowlańska (Teatr Wielki Opera Poznanska). Od 2001 roku pracowała, także na rzecz popularyzacji tańca współczesnego, zajmując się edukacją amatorów w poznańskim Młodzieżowym Domu Kultury nr 2. W 2010 roku stworzyła wyjątkowe miejsce edukacji tanecznej na mapie Poznania czyli Szkołę Tańca Współczesnego.

Anna Szklarek

Jolanta Kazimierowicz

Wojciech Furman

Patryk Jarczok

Dyplomowany tancerz i pedagog. Absolwent kierunku taniec WSUS w Poznaniu oraz Institute of Dance Arts na Anton Bruckner Privatuniversität Linz w Austrii. Stypendysta programu Erasmus+ w Hochschule für Musik und Darstellende Kunst Frankfurt am Main na wydziale tańca. W latach 2014-2016 związany z zespołem STW Natalii Draganik- Franke. W 2018 roku współpracował z Teatrem Pieśń Kozła we Wrocławiu. Od 2019 stażysta w Staatstheater Kassel Johannes Wieland Company. Obecnie tancerz Polskiego Teatru Tańca. Swoją wrażliwośc artystyczną rozwijał współpracując miedzyinnymi z Cameron McMillan, David Zambrano, Wim Vandekeybus, Martin Durov & Laja Field, Maciej Kuźmiński, Yoshiko Waki, Iwona Pasińska, Johannes Wieland, Editta Braun, Mara Ziółek, Regina van Berkel . Prowadzi również warsztaty ruchowe pod hasłem „ Znajdź w sobie PRZESTRZEŃ ”

Katarzyna Leszek

Absolwentka kierunku Taniec w Kulturze Fizycznej AWF w Poznaniu, Kursu Choreografii Eksperymentalnej Centrum w Ruchu w Warszawie, a także studiów II stopnia na kierunku Choreografia Akademii Muzycznej w Łodzi. Brała udział w Międzynarodowym Programie Tanecznym Vertigo Dance Company w Jerozolimie w Izraelu oraz ukończyła Międzynarodowy Program Tańca Współczesnego w szkole Nuova Officina Della Danza w Turynie we Włoszech. 

Współzałożycielka kolektywu Teatr Tańca Nieznany. Od 2021 roku współpracuje z Teatrem Nowszym, gdzie współtowrzyła spektakl w reżyserii Tomasza Ciesielskiego BLISKO, w którym również występuje.

Zwyciężczyni Międzynarodowego konkursu Solo Dance Contest 2021 w ramach 13. Gdańskiego Festiwalu Tańca za pracę ‚illusions of shameless abundance’. 

W swoich praktykach ruchowych pracuje głównie improwizacją, szeroko pojętym językiem tańca współczesnego, a także z wrażliwością na własne ciało i procesy w nim zachodzące oraz przepływem informacji płynącym z relacji umysł-ciało. Szuka także realnych odczuć i wrażeń, nie  z założeń, a z konkretnych reakcji ciała i umysłu na dostarczony bodziec. Swój warsztat rozwija poprzez dynamiczne działania i poszukiwania w zakresie sztuki tańca pracując z twórcami/twórczyniami z całego świata.

Agata Rutkowska

Studentka IV. roku fizjoterapii, tancerka oraz instruktorka pilates na macie. Zafascynowana ludzkim ciałem, ruchem oraz pracą z ludźmi. Swoje doświadczenie w tańcu jazzowym zaczęła budować pod okiem Piotra Jagielskiego, od którego uczyła się wiele lat techniki tańca jazzowego. Następnie wyjechała na roczny program do teatru tańca w Budapeszcie, gdzie związała się z tańcem współczesnym. Od 3 lat studentka Szkoły Tańca Współczesnego w Poznaniu. Studia fizjoterapii zaczęła z myślą o pomaganiu ludziom, sportowcom i tancerzom. Od roku zajmuję się również pilatesem, który jest dla niej świetną formą wzmocnienia ciała, prewencji kontuzji, redukcji bólu i wiele innych. Cały czas się rozwija i szuka świeżości.